Dåliga nyheter först

Det blir mycket vila för Misty den här veckan. Först i söndags för att jag var lat. Igår för att min bil krånglade. Idag kom hovslagaren, så då ville jag inte stöka runt. Imorgon orkar jag inte jazza runt med buss. Så hoppas vi är i gång till helgen igen, ska i alla fall åka ut då.
 
Hur gick det med hovslagaren då? Det gick bra, han kikade på hennes fötter och ville inte ta nåt på dem så det gick både fort och blev billigt denna gången. Tittade på när han skodde Lindas hästar och han verkar ha bra hand med dem, så det känns bra inför att Misty behöver verkas eller skos framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kommer ju bli så smal och fin Jenny =)

Svar: Säger du att jag är tjock nu också vavava? :P
ryttarenjenny.blogg.se

2013-03-13 @ 15:51:34
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

Säger som Johanna sa i dag när hon berättade att hon hade lite vaddering förut..

Svar: :D
ryttarenjenny.blogg.se

2013-03-13 @ 20:57:05
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0