Besök

Nu har syster och familj varit här och hälsat på Misty! Jag hade även med mig delar av min familj i form av en man och en schäfer. Misty visade sig nästan bara från sin bästa sida, bortsett från att hon inte riktigt ville stå stilla på gången då.
 
När jag kom låg alla utom Stato och vilade, men de vaknade till snart när det vankades frukost. Fixade stallet medan de åt, sen fick Tony mata dem med äpplen.
 
Syster & co kom och kikade runt, vi tog in Misty så jag fick visa upp hur duktiga vi är. Eller vi visade i alla fall styrövningarna och stretchövningarna. Misty verkade vara på gott humör och allt gick bra.
                          
Misty är lite motvalls, kissar i sängen och sover på toaletten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0