Latmaskar

Jag var en aning matt efter gårdagens eskapader (Insane på Grönan är snäppet värre än Misty även en dålig dag faktiskt) så jag nöjde mig med att longera några varv. Misty lyssnade bra på kommandona men kunde inte riktigt slappna av. Blåsten gjorde väl sitt till.
 
Pysslade en stund och såg till att passa in det ofodrade täcket ifall att det skulle behövas nån dag. Linda hade täcken på sina idag med jag tycker det är för varmt även om det kommit skapliga skurar.
 
Noterade en skiftning i flocken. Efter att Blossom försvann har Misty och Stato hängt ihop och Timra varit lite vid sidan om. Idag gick Stato och Timra som klistrade och Misty en bra bit bort. När jag släppte ut henne efter vår aktivitet och matade Stato samt bytte Timras flughuva mot grimma med flugpannband och munkorg gick hon ner till bortre änden av hagen och betade medan de andra stod kvar vid grinden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill också till Grönan.. *mutter mutter*

Svar: Du får väl föreslå det som sommaraktivitet på ditt jobb :D
ryttarenjenny.blogg.se

2013-06-26 @ 20:15:02
Postat av: Heidi

Hmm.. Tror inte det är rätt målgrupp riktigt.. Eller ja, finns väl aktiviteter för alla åldersgrupper där kanske ^^

Svar: De får väl åka barnattraktionerna :P Nej men vi hade faktiskt ett par tanter med oss på Insane och de andra värstingåken, och Kvasten åkte nästan alla som var med...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-06-27 @ 11:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0