Lite av varje

Idag har jag dödat. Den dumma stallkatten hade en näbbmus som den lekte med, och sedan lämnade att självdö, så jag var tvungen att rycka in. Stackars liten. 
 
Fick i alla fall en lite lagom tur med Lady. Vi såg hundar och gubbar i skogen, så hon var något på tårna. Fick några sidoskutt och dessutom en kamikazesväng vid en hästätande buske. Traktorn vi mötte gick dock bra... Hon borde verkligen gå lite mer för att vara riktigt trevlig och inte se för många spöken.
 
Testade mina nya handskar vid mockning och rykt idag och de verkar vara vad jag letat efter, smidiga men tåliga och med lite värme. Så nu ska jag väl överleva kallstall och lösdrift jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0