Tisdag

Hästarna stod inne för mat när jag kom, så jag hann prata lite med Linda innan jag plockade ut Misty för lite longering. Höger varv gick jättebra, hon skrittade fint och gjorde några travfattningar på kommando. Höger varv brukar vara svårare eftersom hon där vänder upp rakt mot hagen i ena hörnet, så precis där brukar en del protester kunna komma. Men nu var hon lite fröken tvärtom, för nu var det istället i vänster varv det var svårt, det blev inga travfattningar i det varvet den här gången.
 
Det blev även lite oplanerad miljöträning när jag flyttade ett bildäck som ligger vid staketet så hon inte ska trampa i det när det är snö på det. Jätteläskigt sa Misty. Sen gick hon fram och tuggade på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0