Finfrämmande

Hade ingen riktig plan för vart jag skulle rida Lady idag, men efter att ha dissat ett par avtagsvägar bestämde jag mig för att rida bort till Camilla, som låg hemma sjuk, för att muntra upp henne. Sagt och gjort. Bettan och Quicken blev jätteglada att se Lady igen, Lady spelade svårflirtad. Men hon hade nog gärna varit med på en bockrepa i hagen om hon fått...
 
Det blev en riktigt trevlig tur, den packade snön på vägen gjorde att jag kunde trava lite också. Det tog runt 45 minuter enkel väg då. Har dragit mig lite för att rida bort eftersom vägen är tråkig att rida på när man bara kan skritta men idag gick det ju bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja var jätte kul att se er =)... Allra helst Lady =P hehehhe

Hon e min lilla snuttefilt ;)

Svar: Är det därför ni måste stå så nära varann? :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-02-17 @ 09:58:27
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

japp vi måste vara på varandra helst =)

Svar: Vi får köra nånslags pyramid helt enkelt... Lady, sen du, sen Bettan och jag nånstans på kanten :D
ryttarenjenny.blogg.se

2013-02-17 @ 17:27:07
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0