Ugn

Det var riktigt varmt idag. Lady fick en kortare runda, lite pulsning i snön och blandade gångarter. Hon var pigg men snäll som vanligt. Hon blev svettig av det lilla stackarn, det blev i och för sig jag med eftersom jag klätt på mig för mycket. Hon fick i alla fall gå ut utan täcke sen och rulla sig ordentligt. Upptäckte att det ligger en stor snövall över en av de vägar vi brukar rida, stor nog för att jag inte ville rida över den. Får se om det är tänkt att den ska ligga kvar där...
 
 
Knappt fyra månader kvar till fölning. Anne sa idag att de funderar på Diarado till henne nu, vilket jag tycker är kul. Om de nu ska betäcka henne är det roligt om jag kan få komma med förslag, mina förstahandsval till Lady förra året var Heartbeat och Diarado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0