Söndag; blåsta

Vi har legat lite på latsidan denna vecka, men idag var det ordning på oss. Vet dock inte riktigt om jag valde rätt dag, det har blåst och regnat hela natten så Misty var inte på sitt mest harmoniska humör. Jag hade tänkt mig att skritta en normal tur. Jag fick balansträning. Det var små skutt (ni vet att monstren är framme när det blåser) och sidosteg (många vattenpölar med hungriga pirayor) och så lite lagom bråttom på det. Men jag framhärdade i att jag ville rida en hel tur och några incidenter hade vi inte. Lät bli att gå över ett vattenfyllt dike och att möta en bil på den smala grusvägen, det kändes som utmaningar vi inte behövde ta oss an. Efteråt fick hon på sig sitt julklappstäcke eftersom det andra behövde hängas på tork, tyvärr valde kameran att ha slut på batteri så det blev inga fina bilder. Hann bara få med hennes entusiasm innan ridturen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0