Tisdag; check

Igår fick Camilla hasa sig ut för att titta på Misty. Visade upp henne i trav vid hand på asfalten och grusvägen, och sen några varv longering på volten. Misty skötte sig jättebra och pep nästan inte alls. Vi konstaterade att hon ser ren ut på rakt spår nu, men på böjt spår ser det fortfarande skumt ut.
 
Supertaggad Misty
 
Ja den där Camilla...
 
Träna hållningen!
 
 
När Camilla åkt avslutade vi kvällen med att Misty joggade runt några varv på gräsmattan. Jag skulle ta ut henne och Stato samtidigt, varpå det blev lite trångt vid grinden och jag tappade henne. Hon var inte det minsta intresserad av att bli fångad, och Stato hjälpte inte direkt till genom att fara runt i hagen och heja på henne. Men jag lyckades genskjuta henne till sist.
 
Tillbaka i hagen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh hon är ju så fin då hon får upp nacken lite! Men du får nog trimma frillan lite nu till hösten, det gåååår inte med den där troll-luggen och långa stripor i resten av manen ;)

Svar: Äh, det ser ju bara stripigt ut för att hon envisas med att dela på den :P På den där bilden ser man i alla fall inte den biten hon skavt av som tenderar att stå rakt upp...
ryttarenjenny.blogg.se

2013-08-14 @ 13:43:28
Postat av: Camilla

Vilka fina bilder på oss hahah =)

Svar: Japp, jag förväntar mig att du byter till den bilden överallt nu ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-08-16 @ 12:56:49
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0