Måndag; fladder fladder

Jag klurade förut och kom på att man kanske kunde hänga en lina på volten, mellan ett träd och hundgården som angränsar, för att få upp presenningen. Nu var det dags att testa. Misty fick stå bredvid och titta på medan jag klängde omkring och hade mig.
 
Det blåste litegrann, så i början tyckte Misty det var läskigt när presenningen fladdrade omkring. Men ganska snart kunde vi gå runt den och under ena hörnet. Med några fler försök kunde vi gå under den bara jag höll upp så hon såg att jag inte försökte lura henne att gå in i nån (plötsligt frammaterialiserad) vägg eller så bakom presenningen. Däremot ville hon inte riktigt släppa att den var livsfarlig när den smög sig upp och försökte bita henne, dvs fladdrade lite i blåsten och nuddade henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0