Inte riktigt enligt planen

Igår fick Misty vara i fred, med den extra tiden klinikbesöket och att jag sen behövde åka hem eftersom vår hund togs bort.
 
Idag blev inte heller riktigt som jag tänkt mig. Var stressad när jag kom till stallet. Alla tre skulle in då de skulle få på regntäcken, och jag tog det mindre genomtänkta beslutet att försöka få in dem allihopa samtidigt. Misty hade lekt Houdini med sin grimma, så hon fick dessutom bara ett snöre runt halsen. Det var inte den mest harmoniska promenaden in från hagen då alla skulle åt olika håll i olika tempo. Men till slut stod alla på rätt plats.
 
Tog en paus från dem och gick och fyllde på vatten samt letade grimma istället. Misty hade varit vänlig nog att lägga den på ett väl synligt ställe, så jag behövde inte leta så länge. Under tiden fattade jag beslutet att vi inte skulle aktivera oss desto mer idag, utan jag ryktade och putsade på henne. Tänkte att hon kunde se lite presentabel ut imorgon då massören kommer. 
 
Även Misty fick på sig regntäcke, det börjar bli ganska kyligt på nätterna och som sagt, jag tänkte att hon skulle se hyfsat välvårdad ut...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0