Vila och upplägg

Misty fick vila igår, då det låg bra till i planeringen och det var äckligt väder med snöslask. Brukar inte göra upp en fast plan för veckan eller så, för jag vill kunna ta vilodagarna då de behövs för planeringen av mitt övriga liv, och justera övrig träning efter dagsform på både Misty och mig. Jag försöker ändå ha en bra uppfattning om vad vi borde träna på och dessutom variera så vi inte gör samma sak varje dag. Så i praktiken brukar det oftast bli tre eller fyra dagars perioder då vi gör olika saker varje dag eller högst två dagar lika i den perioden. Exempelvis ridning en dag, longering en och en promenad på en tredagars period.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0