Vardag

Igår blev det longering igen. Började löst, Misty gjorde en hel del krumbukter även om hon var mindre för att stanna i hörnen. När jag kopplade henne var hon väldigt duktig, jobbade vidare med övergångar och nu gick det bra både upp till trav och ner till skritt och halt.
 
Avslutade också löst, hon ville inte fatta galopp idag och jag nöjde mig med ett par försök. Lade fram däcken så hon fick ta sig över på valfritt sätt, trav i ena varvet och skritt i andra. Sen kom det en regnskur så jag bestämde att det räckte. Stretchingen gick riktigt bra, har lagt undan repet för stunden eftersom hon verkar ha förstått att det där med att rycka med benen inte är nån idé.
 
För att balansera upp förra inläggets snyggbild måste jag ju lägga upp den här...
 
 
Ska göra ett inlägg med en massa bilder från det passet när jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0