Testkörning

Det blev longering som aktivitet idag igen. Tänkte testa det upplägg jag hade förra gången för att se om det funkar bra eller om det var en tillfällighet. Så jag började med några varv löslongering, hon var inte helt med på noterna utan försökte ganska mycket stanna i hörnen eller byta varv, men det blev ändå inte direkt några större krumbukter av det.
 
Kopplade upp henne och nu var hon samarbetsvillig och gjorde fina övergångar. Stopp- och avsaktningskommandona ville hon inte riktigt lyssna lika bra på som framåt, men ändå. Väldigt nöjd, så jag ska nog fortsätta göra saker i den här ordningen.
 
Provade galoppkommandot löst på slutet nu också, det gick inte lika bra som sist så det blev en del skutt och hopp. Jag tror också att hon var mer distraherad nu. Lade även fram däcken så hon fick trava över dem, eller ja, trava över i ena varvet och försiktigt smyga över i andra blev det.
 
Misty var lätt upprörd när jag släppte ut henne och Blossom i hagen, eftersom inte Stato och Timra var där. Jätteynklig lät hon, men jag tror det gick över sen.
 
Har fått hem mitt Kolla masken-kit idag, så ska försöka få några fina bollar imorgon. Så håll tummarna för att Misty bajsar ordentligt!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha ner i skiten och leta Jenny!!!! hahahhaha!!!

Svar: Ääh, snart är det diin tur ju! :D
ryttarenjenny.blogg.se

2013-04-24 @ 08:10:21
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla

JA men då ringer jag ju dig!!! Du har ju redan värmt upp juh hahha

Svar: Jaså du tänker så! Men då får du se till att dina bajsar lägligt så man slipper stå och vänta på dem. Så bara att börja träna nu :)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-04-24 @ 14:57:57
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Camilla

hehehhe mmm mina bajsar alltid rätt!!

Svar: Säger du det så ;)
ryttarenjenny.blogg.se

2013-04-24 @ 15:23:39
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0