Round round get around...

Ägnade eftermiddagen åt en uteritt med Misty i regnet. Det positiva var att jag glömde bort regnet helt. Det negativa var att vi snurrade runt och gjorde en massa mystiska saker som jag inte hade planerat. Misty var alltså lite på tårna idag... På hemvägen fick hon dessutom vatten i öronen eller nåt sånt, så då blev hon ännu mer motsträvig. Avslutade med att gå in på volten en stund och jobba med att vi faktiskt går dit jag säger, och att fröken ska lyssna på det jag säger, samt lugna ner sig några hekto. Men vi överlevde båda två i alla fall, och jag tänkte framåt för oss båda två.
 
Dessutom överlevde vi att Tessan dök upp med sina tre barn i släptåg... Misty växlade mellan nyfiken och nervös, medan jag försökte få henne klar för hagen så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0