Ridhuset med Quicken

I lördags ringde Camilla medan jag var hos Misty, och beklagade sig över att hon var lat och det var dåligt väder, eller nåt liknande. Så då tyckte jag att hon kunde åka till ridhuset, eftersom jag hade tid att följa med. Så då hade hon inga ursäkter längre. Vi packade in Quicken och åkte i väg.
 
De tränade dressyr i skritt och trav. Det fanns planer på galopp och eventuellt lite bommar, men vi fick sällskap i ridhuset och tyckte att det var lugnast att fortsätta med det som funkade. Jag fotade, även om bilderna blev i mörkaste laget, och kommenterade Camillas ridning. Man får ju passa på när nån ber en klaga!
 
 
Jätteduktiga var de, och vi glömde helt bort snöslasket utanför.

Kommentarer
Postat av: Camilla

HEhehe klart man måste passa på ;)

2013-04-15 @ 08:54:59
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0