Måndag

Det blev en stund longering i sommarhagen idag. Eller ja, jobbade försiktigt med flytt och sen en liten volt, så riktigt longering ska man kanske inte kalla det. Det blev i alla fall inte ett enda pip eller skutt den här gången, så jag lyckades hålla mig till hennes bekvämlighetszon. Men hon verkade också aningen lugnare nu, så det tar sig väl.
 
Avslutade med att gå upp på volten och gå över däcken ett par gånger, vilket gick galant. Sen fick hon gå bakom mig när jag rullade omkring tunnan. Först var det läskigt, men när hon såg att den bara åkte bort från henne verkade det okej.
 
Hästarna fick mat och sen ut, då höll Misty på och busade runt fast de andra bara ställde sig vid höt och glodde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0