Dubbelmisty

Igår blev det två vändor till Misty. En innan jobbet, då hade jag egentligen bara tänkt få på henne täcket innan regnet. Men eftersom jag hade tid över longerade jag en kort stund också. Körde i genom kommandona i båda varven lite snabbt, och det gick förvånansvärt bra fast det fortfarande blåste en del. En och annan krumbukt i övergång till trav, men sen travade hon fint och det var mindre än det varit de senaste gångerna så jag blev nöjd.
 
På eftermiddagen hade regnet kommit, så då tyckte jag att morgonens pass fick räcka som aktivering och kollade bara till Misty, samt gick en vända och kollade staketet då det som sagt blåst en del nu. En gren flyttade jag på, men den var inte så stor utan tyngde bara måttligt på tråden. Verkar som vi haft turen att de flesta grenar som blåst ner hamnat utanför hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0