Regn och rusk

Träffade på Linda på väg till ridbanan och snattrade lite men hon hann inte rida med oss. Hade tänkt hoppa lite utan tränare idag, men banan var för blöt så det blev en uteritt istället. Flams och trams som vanligt. Camilla höll på och drog fram vantar ur fickorna som en annan clown, och jag envisades med att säga Plong! vid fel tillfälle. Lady fick höra att jag blivit erbjuden ännu ett galet fullblod att rida, så omtänksam som hon är ville hon förbereda mig, genom att bli rädd för små ormbunkar och annat spännande och studsa i väg.
Blött värre.
 

Kommentarer
Postat av: camilla

clown??? hahahah ja det kanske är det jag ska satsa på, nytt yrke liksom =D...

Ja lady är omtänksam hon...
Vad roligt att ha nått skoj att läsa...

2012-09-28 @ 08:20:05
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0