Camilla här

Camilla startar denna blogg med det första inlägget, måste se hur de ser ut ;).. Samtidigt så måste jag välkomna Jenny till bloggvärlden. Äntligen kommer jag kunna följa hennes träning ännu mera =D Jipppi!!!
 
Hur hon sen vill ha bloggens upplägg och utseenade det är upp till henne, men nu är grunden lagd och en sida startad. Kom dock inte på ett jätte roligt namn åt henne som jag lovade, men svårt nu när hon ska byta häst :S
 
Ska nog säga nått roligt om Jenny oxå innan hon blockar mig från denna sida ;D... Jenny är en otroligt glad och sprallig människa, kan så skrattattacker utan dess like. Väldigt rolig och lätt människa att umgås med hoppas att vi kommmer känna varandra jämt och fortsätta ha möjligheten att kunna träna ihop =D
 
SÅ VÄLKOMMEN!!!
 
Bedårand bild på oss =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0