Letandet IV

Ser ut att bli en riktig följetong det här... Har i alla fall för tillfället 3 provridningar inbokade, varav ingen känns helt hundra, men man vet ju aldrig i förväg. På två av dem känns det som om det kanske är lite långt bort åtminstone, och är inte helt säker på att hästarna är nåt för mig. 
 
Satt och var trött och frusen i bilen på väg hem från stallet i går, småsvor över att bilen framför var jättelångsam, då den ena kvinnan ringer om sin häst. Bra tillfälle att distrahera mig på, men p.g.a dålig mottagning på mobilen hörde jag inte mycket av vad hon sa. Så det kan bli en fin överraskning när jag ska ut dit på söndag.
 
Jag funderar på att välja häst efter namnet. Jag har nu en Lucifer och en Blixten på G. Lite roligare än Kassi eller Nicke får jag väl säga. Lite mer tecknad serie över det hela...Mulle hette ju faktiskt Blixten från början. Jag kanske borde slå till på den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0