Hoppträning

Jag var sjukt trött och opeppad inför dagens träning. Men det släppte ganska fort när jag började rida. Vi värmde upp med lite volter och framdelsvändningar, och Lady kändes riktigt fin. Började hoppa ganska snabbt eftersom vi ville hinna innan mörkret och eventuellt ösregn.
 
Det gick riktigt bra idag, hade bra flyt hela tiden, Lady hade bra framåtbjudning och jag tänkte inte så mycket utan bara red. Ett par språng blev lite konstiga, men vi tappade inte flytet för det heller. Så på det hela taget en riktigt lyckad träning. 
 
Hann lagom tillbaka till stallet innan regnet också, så flyt där med. Lady fick faktiskt stå kvar inne nu.
 
Har fått en massa bilder av Camilla nu som jag måste kolla i genom och se vad vi hållt på med för konstigheter.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Börjar planera in vad jag kan reta dig för till nästa vecka ;D.. Kommer inte på något elakt :S hmmm

Svar: :P
ryttarenjenny.blogg.se

2012-10-19 @ 08:48:23
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: camilla

SV: ja du tycker jag ska ha det ja, själv är jag lite inne på svart faktiskt ;D

2012-10-19 @ 15:21:03
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0