Snacka mer skit än man mockar

Efter dagens besök hos Lady åkte jag vidare till Lotta. Hon har flyttat sina hästar och rensat ur stallet, så hon hade en massa grejer hon inte fått sålt på loppis som hon skulle kasta... Så jag rotade i genom dessa och plockade på mig lite smått och gott som kan vara bra att ha. Orkade inte packa ur bilen så fullständig redovisning samt bilder kommer imorgon.
 
Jag stannade givetvis kvar och underhöll henne medan hon mockade ur och tömde stallet, så fick man skvallra lite också. Det måste man få göra ibland (för det gör jag ju aldrig annars, eller hur Camilla?).
 
Det känns allt lite konstigt, det är så mycket förändringar det här året och mer ska det bli. Förhoppningsvis till det bättre såklart!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahha ne aldrig =)

Det är farligt att möta mig blir alltid massa ändringar då ;D!!!

2012-11-12 @ 12:39:21
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0