Yihaa!

Insåg precis att jag glömde skriva nåt alls i tisdags efter stallet. Men det var en väldigt händelselös dag så det gör nog inget. Idag testade jag Greznas reaktioner (eller hon mina). De fick hö samtidigt som jag skulle hämta Lady, och kom farande i full fart. Grezna kom rakt emot mig och jag stod kvar och satte bara upp handen som tecken för att hon skulle stanna. Det gjorde hon väldigt prydligt, men hon såg ganska förvånad ut. Undrar vad hon tänkte där.
 
Lady och jag passade på att trava på fältet idag. Hon snikade till sig några galoppsprång också, men sen flög min pannlampa av. Den var tydligen lite läskig när den låg nere i snön och lös, så hon var tvungen att blåsa på den... Nåja, tog faktiskt den i handen och tog lite galopp till. Sen fick vi ge oss och gå där det var plogat så Lady fick pusta. Boglampan hade lyckas stänga av sig själv också så jag fick klänga runt och fixa till allt när vi skulle gå på vägen.
 
 
Det blir väldigt tråkiga bilder när det är mörkt ute. Men såhär såg Lady ut idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0