Galet snälla tomten...

Eftersom min syster efterfrågade denna lista antar jag att det är utifrån denna hon kommer göra all julklappshopping ;)
 
Om man får drömma lite!
 
  • Mistys pass (vem fan har käkat upp det?!)
  • Ett tjusigt stall som är perfekt på alla sätt och vis, bra rutiner för hästarna, bra hagar, bra ridvägar, ridhus, nära till allt, terrängbana, spolspilta, varma utrymmen för människorna... Osv!
  • En dragbil
  • En transport
  • Måttbeställd dressyr- och hoppsadel, så den passar både hästen och mig
  • Ny säkerhetsväst i rätt storlek 
  • När vi ändå är inne på drömmar, den där uppfällbara ridbanan man kan ha med sig i fickan!
  • Träningar för t ex Kyra
En sån kanske...tar gärna stranden i bakgrunden också.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Givetvis är det denna lista jag ska följa.. Ska bara önska mig en k-pist och en rånarluva först.. Haha.
Mistys pass ja, kanske det är hon själv som ätit det. Måste fråga Johanna om hon sett röken av det..

Svar: Ja, såna är alltid bra att ha.Röken? Misty kanske har eldat upp det?
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-10 @ 22:05:47
Postat av: Nina Liljedahl

Nej vad trist med Mistys pass! Kan du inte ta hem henne innan passet är återfunnet?

För övrigt är det väl helt okej saker du önskar dig. Det fixar säkert syrran lätt! Var firar du jul någonstans? Åland eller Sverige?

Är du från Åland förresten eller är det din syrra som flyttat dit som vuxen?

Svar: Nej, inte om man vill vara laglig. Och det vill jag ju, utifall att den miljonte gången händer och nån väljer att kontrollera oss. Passet är förhoppningsvis på väg, alternativt är det fortfarande hos Hippos (finska hästregistret). Så det är inte helt borta.
Det tycker jag hon borde ;) Jag kommer att vara hemma på jul, hälsar på på Åland nu innan. Jag har bott på Åland, så det är jag som flyttat i väg!
ryttarenjenny.blogg.se

2012-12-13 @ 12:09:51
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0